11 d’agost 2012

Conectant amb el món

Estic súper contenta, he pogut lleguir els vostres mails, les felicitacions pel meu aniversari, parlar per l´skype... de nou al món, i veure les noves aportacions per comprar el generador i poder tirar endavant el nostre projecte. N´he rebut una de molt especial, una persona de València que està lluitant moltíssim des de fa mesos amb una malaltia difícil de vèncer. Ànims, Enric, lluita amb força! Des de Humla t´envio els meus millors desitjos i les gràcies per la teva col·laboració en nom de tota la gent d´aquí que ens estan molt i molt agraïts.
Avui han arribat les potes de les camilles i algunes caixes de medicaments. Us poso algunes fotos del trasllat del material de l´aeroport a l´Hospital per què us feu una idea de com van les coses aquí.
A la tarda he fet una excursió curteta passant pel mig de la part vella del poble de Simikot, podeu veure les cases i les escales tallades en un tronc que vaig haver de pujar un dia i vaig patir.
Us poso unes quantes fotos de com vaig apanyant el quiròfan per que està construit per algú que no tenia ni idea de com s'havia de fer, ni les mes mínimes normes, així que tinc una bona feinada prèvia.
He acompanyat al metge a fer un domicili. Un nen de set dies tenia un bony al cap i la mare estava molt espantada. Havíen anat a l´hospital del govern i li volien punxar.
Els ossos del cap no els tenia tancats del tot i el que protuïa era cervell segons en Yeshe, sort que la mare no l´ha deixat punxar. Diu que a poquet a poquet s'aniran tancant els ossets i no hi haura cap problema. Aquest hospital del govern és la casa del terror. Un dia vull anar a veure´l.
M´han convidat a anar a unes quantes cases, a totes em fan menjar tan si vols com si no vols. Vaig plena de picades de puça, tot lo dia grato com els micos, crec que és de tanta convidada. Hem de seure en unes catifes que no s´han ventilat mai que deuen estar infestades de bestioles o bé que les duen els malalts i em salten a mí que tinc sang diferent, estic acribillada.

Per avui ja he disfrutat prou podent contactar amb tothom. Una abraçada molt forta des de l´Himàlaia.
Marta


1 comentari:

Enric Cullell Mata ha dit...

Gràcies per les teues paraules Marta, sòc l´Enric, ánim en aquestos dies que et queden sóles en la preparació del projecte que en 15 dies ja tens per allí a tota la colónia catalana-valenciana. Besets molt forts i es coneixerem a la tornada, les fotos son espectaculars, aquí teneís un fan del proyecto. FORÇA