30 de juliol 2012

Un tastet de la gent i l´entorn tranquil de Katmandú

Get the flash player here: http://www.adobe.com/flashplayer


Avui dia d'espera per volar demà a Nepaljunj. He conegut al Dr.Yeshe i al meu interlocutor Sanjeev, amb qui he estat durant 6 mesos treballant a traves d'internet perquè el projecte comencés a caminar.

Hem parlat durant hores. M'han posat al corrent de les dificultats del dia a dia d'un hospital enmig del Himalaya, els costums de la seva gent, malalties, urgèncias i hem tocat el tema elèctric. Avui hem estat a Katmandú 3 hores sense llum sent una gran ciutat, no vull pensar en el que passarà a Humla. Hem conclòs que demanarem al Michael que envii urgent diners per a un generador.

Estan molt animats, la gent de la muntanya ens espera amb molta il·lusió i jo tinc unes ganes d'arribar a Humla que em moro.

Demà he quedat amb en Kami, ell ens va organitzar un trekking a Nepal fa 14 anys i encara es recorda de mi. Els anys han passat per tots dos i ens veurem amb cabells blancs. Després, a les 4 de la tarda vol a Nepaljunj on fa una calor terrible i de matinada intentar volar amb l'avioneta a Simikot, Humla, si hi ha bon temps, per que estem en Monzons i quan plou, plou de veritat.