29 de juliol 2012

Ja soc a Katmandú amb tot el material sa i estalvi!!!

Get the flash player here: http://www.adobe.com/flashplayer


Ha arribat la primera part de l'expedició a Katmandú.
El viatge una mica llarg però tot i l'angoixa interior que he tingut durant els preparatius, he dormit tota la nit a Air Xina. Copeta de vi i 1mgr de Trankimacin han donat el resultat esperat.

En arribar a l'Aeroport de Katmandú, paso cua de visat, recullo la maleta, trec el plàstic protector, i començo a caminar cap a la porta de sortida. Un senyor em demana el paperet que donen en embarcar coforme portes equipatge a la bodega del avió, l'arreca desprès de comprobar la meva maleta, se'l queda i començo a tremolar per dins i per fora. Just al meu davant diversos policies asseguts al costat d'un escàner de maletes. Unes cuatre persones estan en fila col·locant les seves maletes al scaner. He fet un petit moviment cap a la cua però sense centrar-m´hi be, una miqueta decantada cap a la sortida i mirant al policia que m'ha semblat amb cara de més amabilidad. Li he deixat anar un somriure mostralan-li la gran felicitat que sentía al entrar al seu país meravellós i amb la mà ha fet el gest esperat, Passa sense escanejar. El tremolor se m'ha estès com una onada per tot el cos i poc a poc sense tornar a mirar a ningú, he sortit per la porta gran amb el meu Respirador, el meu Monitor Electrocardiogràfic, i diversos aparells més. Al carrer queia un xàfec de mil dimonis, ni ho he notat, tot el meu ésser seguia tremolant, quin mal moment però quina felicitat alhora. Un Malboro m'ha calmat i en Sanjeev ha vingut a abraçar-me feliç que hagi entrat sense ser escorcollada.

La familia que ens va ajudar a portar material tambè va entrar avans d´ahir sense problemas. Debem estar tocats per una bona estrella!!!

Ara estic en una Guest House al costat d´una stupa molt bonica disfrutan ser ser ja a punt de marxar cap a HUMLA.

Marta Miquel

1 comentari:

Anònim ha dit...

He llegit tot el que dius.Dèu no d`.Beu molta aigua i un bon començament i molta sort.Carmelita